emeliiemyren

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av emelie forslund myren - 17 februari 2012 20:56

Hej!

Det var jättekul i jumpasalen! Jag tycker att jag är jätteduktig, för jag lärde mig kong  Bilderna från idag och igår komemr upp imorgon för jag orkar inte krångla med kamerasladden och skit.. Det kanske kommer upp filmer också fast bara om jag listar ut hur man lägger upp videoklipp  Det blev bara jag och Lydia i jumpasalen för Zoe kunde tydligen inte.. Pappa fick sitta och läsa bok i en och en halv timme. Jag ska nog snart gå och lägga mig. Klockan 9 på en fredag, haha lyckat.. Men jag är faktiskt trött! 

Adióooos! 

Av emelie forslund myren - 17 februari 2012 15:34

Vi slutade skolan klockan 12 idag. Efter skolan gick jag till kottebo och  hjälpte mamma att gå ut med alla barnen till lekparken i skolan. Sen fick hon sluta vid klockan 1 och då gick hon och jag till stan och så fick jag en ''pippitröja''. Tack mamma, du är bäst!  Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hit. Idag ska jag, Lydia och Zoe hyra jumpasalen och träna parkour  Det kommer komma bilder från idag samt bilder från igår. Men nu måste jag gå. Pussohej! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards