emeliiemyren

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av emelie forslund myren - 6 februari 2012 19:56

Hej!

Just nu gör jag ingenting. Innan karaten åkte jag och mamma till morfar och Nittaya för dom kom hem från thailand idag. Jag fick ett par nya converse!  Grymt glad! Men jag får inte använda dom för än snön är borta  Men aa, efter vi hade varit hos morfar åkte vi ner till karaten och mamma åkte hem. Det var ingen där, jag hade ingen telefon och jag ville inte stå och glo i en och en halv timme på att mamma skulle hämta mig.. Men jag fick låna vaktmästarens telefon, så allt löste sig. Egentligen hade jag tänkt att gå till morfar men efter 20 meter ångrade jag mig och gick till baka och lånade telefonen. Nu håller mamma på att göra nudlar som alldeles straxt är klara, så jag hinner inte blogga mer nu. Puss!  

Av emelie forslund myren - 6 februari 2012 16:21

Hej! 

Jag kom hem från skolan för en timme sedan eller något.. Skolan har varit rätt då seg idag, som alla andra måndagar.. Efter skolan gick jag och Lydia till silverlekparken en liten stund, och sprang i typ ett stort hjul eller nåt  Fast jag slog i skulderbladen.. Ajjj, fast det var kul ändå  Nu ska jag sitta vid datan och vid 18.30 åker jag till karaten  Pussohej!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards