emeliiemyren

Alla inlägg under september 2011

.

Av emelie forslund myren - 28 september 2011 19:36

nu har jag precis kommit hem från karaten .

de gick bra idag och jag och mamma har ätit subway !    skiiit gott ! :D

va bah tvungen att säga de :p

men nu måste jag duscha .

pusshej

Av emelie forslund myren - 28 september 2011 16:31

jag har precis kommit hem från kottebo och nu sitter jag och äter salad .

vi slutade me spanska idag och vi fick sjunga en rappsång ! :o

vi har också gått på en naturvandring i gamla linköping , man fick gissa bajset !  

innan den hade vi lektion och jag och lydia råkade glömma den för vi va me hennes kusin och dampade   

jaa , de va väl allt om de ,    sen e de karate och efter de hoppas jag att jag ska va me mysan . 

men jag måste sticka nu .    bloggar mera sen . 

pusshej  :*

Av emelie forslund myren - 27 september 2011 22:10

de blir ett kort inlägg för jag mst lägga mej . 

jag har precis duschat och så va jag och mamma på bingo ..

jag va jätte nära att vinna 2000 men ne ne, en jävla pansionärsjävel tog dom ist -.-

innan de va jag i simhallen me molly och simon . fett kul !

och så har jag varit i skolan såklart också .. .

de va lite om va jag har gjort idag .

 men nu måste jag gå . 

pusshej

Av emelie forslund myren - 26 september 2011 21:35

nu har jag precis kommit hem . 

jag har varit ute me zoe ,  egentligen skulle hon sova här , men om hon skulle göra de så skulle hon inte kunna träffa sin mamma på en vecka så hon sov hemma ist . 

jag har varit på karate också .  

de gick lite segt i början men sen mot slutet började de gå bättre .

     innan karaten va jag me abbeh simon johanna och zoe . 

fast abbeh skulle gå hem så de blev bara jag zoe johanna och simon .

johanna hade rosa läppstift på sej  , och man undrar ju hur de gick sen . 

joo jag och zoe fick pussmunnar i hela facet !   

myyyyysiiiiiigt !

jaa , och sen gick vi hem till mej och efter de skulle jag till karaten .   

sen åkte vi hem och jag fick äta wok !   mummms ..     

bilder .. 


pusshej 

Av emelie forslund myren - 26 september 2011 21:28

från anonym : 

kan inte du ha en kategori som handlar om outfit eller mode ?

uppskatar det :)


jo , de skulle jag kunna men jag kommer fortfarande skriva om mitt liv och så :)



säg gärna i en kommentar vem de va ,   vill gärna veta :)

Av emelie forslund myren - 26 september 2011 10:41

  inte så jätte kul outfit , men de blev mjukisar och linne . 

Av emelie forslund myren - 26 september 2011 08:16

jag vaknade för ungefär en halvtimme sen nu och sitter och äter frukost . 

jag har inte direkt nåt att göra .

men iaf , sen kommer zoe hit och ska sova här   

jaa , nu loggade lydia in så nu sitter jag och chattar me henne . 

egentligen skulle hon komma till mej idag innan zoe kom men hennes mamma kunde inte skjutsa hit henne  

aja , nu ska jag gå och klä på mej .

bild på dagens outfit kommer senare

pusshej.

Av emelie forslund myren - 25 september 2011 22:05

nu ska jag gå och lägga mej .

pusshej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards