emeliiemyren

Alla inlägg under december 2011

Av emelie forslund myren - 31 december 2011 10:53

Idag är det nyårsafton ! Ikväll går jag och mamma till Jonna och Mysan och äter lite fläskfilé och oxfilé och typ något mer. Sen ska vi gå upp till Anton för dom vuxna ska spela kort och så. Vi går ut och smäller smällare!   Bloggar mer sen,det kommer förhoppningsvis upp lite bilder då med.

Puss!  

Av emelie forslund myren - 31 december 2011 10:31

Hej !

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har bloggar varken i förrgår eller igår men jag har sovit hos Lydia i vadstena och fucking internet funkar inte där ..  Men efter busfabriken åkte vi till vadstena och typ spelade wii i en timme och sen körde vi just dance med Lydias mamma och hennes kille i 3 timmar till klockan 11 sen gick dom och la sig, jag och Lydia kollade på eclipse och breaking dawn och sen vid klockan 3 somnade vi. Det var en toppendag! Dagen efter hade vi också jättekul, vi var i simhallen och klättrade på en hinderbana, skitsvårt men jättekul! Det var två små killar där som kastade boll på oss och sen typ började vi va med dem   Efter simhallen var vi med dem och Lydias kusin Emil också, vid klockan halv 5 ungefär gick vi hem och så spelade Emil lite just dance och sen vid 5 hämtade mormor mig så åkte vi hem till henne och jag och mamma åt där och vi kom hem vid klockan 11, jag var verkligen skittrött så jag orkade inte blogga igår, men nu vet ni varför jag inte bloggade. Nu kommer jag blogga mer igen   Puss ! 

Av emelie forslund myren - 29 december 2011 09:31

Hej !

Jag och Lydia har precis atit lite frukost och ska gora oss iordning for busfabriken   Vi ska somsagt lara oss bakatvolt och springa runt lite och ha kul bara    Om ni undrar sa funkar inte A  A och O pa min dator just nu, men jag bloggar mer sen for jag maste gora mig iordning nu.

Puss !

Av emelie forslund myren - 28 december 2011 19:58

Hej !

Jag och Lydia har precis kommit hem från ica för vi var och handlade frukost. Vid klockan 12 gick jag och Lydia på stan och jag köpte en tröja från gina tricot  

  

Bilden blev liten men tog den från hemsidan, orkade inte ta en egen bild..

Men visst var den fin ?   

Lydia köpte också lite saker men det får ni se på hennes blogg.

Hinner inte blogga mer för Lydia tjatar om att jag ska göra en header åt henne   Bloggar mer sen. Puss ! 

   
Av emelie forslund myren - 28 december 2011 09:58

Här har ni några bilder   

                 

Av emelie forslund myren - 28 december 2011 08:02

God morgon !

Lydia kommer hit vid 12 eller 1 så går vi till stan och shoppar, det är ju jättebilligt nu!  Jag ska snart göra mig iordning, jag kanske lägger upp lite bilder då också   Kamerabilder!  Bilderna kommer upp om ungefär en timme eller något tror jag.  Bloggar lite mer då.

Puss!

Av emelie forslund myren - 27 december 2011 20:24

Hej !

Jag och mamma kom nyss hem från ikano. Vi har shoppat lite och ätit tacos   jag fick 2 bh:ar och ett par trosor från lindex , en tröja från bikbok och så köpte jag en kamera från elgiganten.

Skit snygg, jag älskar den !

Kommer lägga upp många fler bilder nu, men inte idag för kameran laddar fortfarande. 

Puss !


Av emelie forslund myren - 27 december 2011 13:44

Vid halv 4 ungefär åker jag och mamma till ikano och jag kanske köper en kamera idag om jag hittar en. Då kommer det massor bilder och bloggen blir mycket roligare !   



 
Puss !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards