emeliiemyren

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie forslund myren - 31 oktober 2011 08:12

       

Saknar dig Lydia :'( <3

   

Av emelie forslund myren - 31 oktober 2011 06:42

God morgon  ! 

Jag har precis vaknat , jag blev kissnödig och kunde inte somna om igen ... 

Snart ska jag göra mig i ordning , så kommer det lite bilder sen .

 Pusshej -

Av emelie forslund myren - 30 oktober 2011 22:04

Nu har jag precis duschat , jag hade nån inpackning .

Håret är jätte lent nu !  

Ville bara säga det .

Just det ,  jag beställde skalet till mobilen för en timme sen .

Hoppas att det kommer inom en vecka..

För er som inte orkar kolla ner några inlägg så visar jag bilden på det igen : 

 

Ungefär det där beställde jag (y'


Pusshej .


Av emelie forslund myren - 30 oktober 2011 13:49

hej , jag har precis ätit .       Jag och pappa var på stan för c:a en timme sen för jag skulle kolla på et mobil skal på teknik magasinet för det kanske skulle finnas där ..    Men såklart så var det stängt på söndagar .

Just my luck ... 

Men sen när jag kommer hem till mamma ska vi beställa ett skal från datan ! 

Så sen kommer jag ha en jättegullig liten rosa mobil ^^

Ikväll ska jag hem till mamma och så ska jag va med Mysan . 

Och sen ska jag hem och sova .      

Gulligt värre...

Pusshej :* 
 

Av emelie forslund myren - 29 oktober 2011 10:28

jag bloggade inte igår för jag var svintrött när jag kom hem från discot så jag gick och la mig nästan direkt . 

Vi hade skit kul !  det var från 20-22 .  

Typ vid 18 kom Zoe och Johanna till mig så åt vi lite chips , drack läsk , fixade håret och sminkade oss , skit kul var det också !  

   Klockan 7 kom Olle till mig så försökte jag fixa frillan på han men det blev inte som jag hade tänkt , fast det blev bra ändå . 

07.30 gick vi till discot , vi dansade och åt godis hela tin .. Fast några gånger sprang vi ut för det blev skit varmt där inne !  

Nu orkar jag inte skriva mer från igår . 

Idag ska jag och pappa först åka hem till mamma och hämta min mobilladdare , mobilen dog inatt  

Sen ska vi ner till stan så jag kan köpa ett rosa skal till mobilen


typ ett sånt .


Pusshej :* 

Av emelie forslund myren - 27 oktober 2011 05:30

klockan är nu 05.30 och jag kan inte somna om ..

Av emelie forslund myren - 26 oktober 2011 20:49

Hej , jag är typ sjuk eller nåt , har ont i huvudet och mår illa ..

När jag slutade skolan gick jag till kottebo och väntade på att mamma skulle sluta .

Vi gick hem vid 15.45 typ och jag tog en apelsin och la mig i soffan , efter 10 minuter somnade jag ..  Mamma visste att jag inte mådde bra så hon lät mig sova . 

Efter ungefär 1 timme vaknade jag och så beställde mamma och jag pizza .

Det blev ingen karate idag för när jag vaknade så var klockan redan 17.40 så det var ingen idé , fast jag är ju ändå sjuk ...

Jag ska snart gå och lägga mig för jag är skit trött , hoppas bara att jag kan sova nu . 

Imorgon är det studiedag , kanske ska klippa håret      Visar bild isåfall .

På fredag blir det skooooldiscoooo !  

Går dit med zoe , kommer ha grymmt kul !  

Skriver mera på fredags kvällen om det .


Pusshej .

Av emelie forslund myren - 25 oktober 2011 15:45

Hej , jag har precis kommit hem från skolan och har världens huvudvärk  

Idag i skolan kollade vi på teater sista timmen  ,  det var fett kul !  

orkar inte skriva vad det handlar om ... 

Sen ska jag va med Mysan tror jag .

Fast nu ska jag gå och lägga mig och vila .

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards