emeliiemyren

Alla inlägg under november 2011

Av emelie forslund myren - 29 november 2011 17:40

Hej !

Jag kom precis hem från stan med Lydia . Hon var faktiskt jätte duktig och tog hål i örat , så nu har hon 3 hål  

Vi träffade också Nikki och Lisa    Sen gick vi till gränden och köpte smoothie och en munk , sen gick vi nog mest runt i affärer . Vi köpte nya skor från Din sko och Lydia köpte en magtröja från Gina Tricot .   Efter det var hon tvungen att gå hem för att hon ska hämta sin lillasyster från skolan .

           

Puss .

:)

Av emelie forslund myren - 28 november 2011 19:27

Hej ! 

Jag kom hem från karaten för ungefär 30 minuter sedan  , och jag har precis ätit , mc donalds    Mamma orkade inte laga någon mat idag , så ja , det fick bli mc donalds   Nu ska jag ta en dusch och sen kanske det kommer ett till inlägg , vi får se .  Förut i skolan så körde jag och Lydia parkour och jag slog i knäet och det gjorde jävligt ont !  

Skulle bara säga det .  Puss ! 

    

Av emelie forslund myren - 27 november 2011 21:02

Hej !

Jag kom precis hem från bion och har tagit en dusch .  Nu är det bara att vänta på att del 2 kommer ut då . 

Hoppas det inte tar lång tid för filmen var skit bra !!   Innan bion åt vi på hakepi , smaskigt !    och så köpte vi lite godis och så .  

 Idag blir det att lägga sig tidigt , ska upp 05:15 imorgon    Puss 

...

Av emelie forslund myren - 27 november 2011 12:34

Hej ! 

Jag och pappa kom precis hem från konsum och ska straxt äta , och just nu sitter jag och spelar msp  .  Idag har vi inte gjort så mycet , mest sittit vid datan  Och det ska jag nog fortsätta med sen också .   Men inte klockan 18:00 , för då är det biiiiooo , Breaking Dawn !!    Puss 

 




Av emelie forslund myren - 26 november 2011 15:20

Hej ! 

Jag har varit på stan med pappa , vi kom hem för ungefär en och en halv timme sedan . Vi åt på Ghingis Khan , skit gott !! Sen gick vi runt lite i affärer och då fick jag den hära underbara tröjan från gina tricot .

Jag älskar den !  

Jag fick ett linne från cubus också .

   

Tack pappa !!        

Nu ska jag mest nog sitta vid datan , sen ska jag och pappa nog gå upp till konsum och handla lite godis . 

Puss . 

Av emelie forslund myren - 26 november 2011 10:34

     

!

Av emelie forslund myren - 26 november 2011 09:59

Okej , jag tror att jag inte ska göra en piercing ! 

Av emelie forslund myren - 26 november 2011 08:03

Hej på er ! 

Jag vaknade typ för 40 minuter sedan och ska nog snart göra frukost ..  Om några timmar ska pappa och jag ner till stan tror jag , det är en tröja från gina tricot jag bara måste köpa !! Pappa har du 200 kr ?!   Vi ska ju äta på ghingis khan också , kina mat buffé ! smaskigt !  

 Jag bloggar mera sen , det kommer nog en bild på dagens outfit då också .  Puss  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards